لوپتو

هفته پیش بود که با همسر و پسر رفتیم سینما تا فیلم «لوپتو» رو ببینیم 

پسر که رفت یک ردیف جلوتر نشست، سمت راستم دوستم نشسته بود و سمت چپم یک دختر جوان که نمیشناختمش 

جناب همسر هم که تا وسطای فیلم رو سرپا نگاه میکرد چون همش تو رفت و امد بود و صندلی نداشت ⁦(⁠•⁠‿⁠•⁠)⁩

از وقتی فیلم شروع شد دختر جوان شروع کرد به خندیدن، واقعا نمیدونستم فیلمی که مخاطب اصلیش بچه‌ها هستند انقدر میتونه براش جالب و خنده دار باشه

تا اینکه دوستم حالش بد شد و مجبور شد بره خونه و من به همسر گفتم بیاد جای دوستم بشینه 

حالا هم از صندلی سمت راستم صدای خنده بلند میشد هم صندلی سمت چپ ⁦ಠ⁠_⁠ಠ⁩

و هرچی فیلم جلوتر میرفت این خنده‌ها به بقیه تماشاگرها هم سرایت میکرد 

و انگار این وسط فقط من بودم که پوکر فیس به پرده سینما خیره شده بودم و به یک لبخند کمرنگ قانع بودم ⁦┐⁠(⁠ ⁠∵⁠ ⁠)⁠┌⁩

البته مشکل از فیلم نبود، فکر میکنم من باید با شرایط روحی مناسب‌تری پای فیلم مینشستم ⁦>⁠.⁠<⁩

 

 

 

۵ لایک :)

سلام :) 

اینقدر از این فیلم تعریف شنیدم که مشتاقم برم ببینمش با بچه‌ها :))

سلام 

برید حتما پشیمون نمیشید ⁦(⁠θ⁠‿⁠θ⁠)⁩

خیلی باحال بود من خندم نمیومد ولی :)))

شاگرد بنّا ۰۶ آذر ۰۱ , ۰۰:۴۴

بعد از فیلم مادر امام زمان (عج) که اسمش یادم نیست، فیلم کودک و نوجوانی که ساختارهای منفی نداشته باشه ندیدم و متاسفانه برای بچه ها هیچ وقت گزینه ای برای سینما نداشتیم...

 

شاهزاده روم ؟ من ندیدمش ⁦•́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ ⁠,⁠•̀⁩

ما هم اولین تجربه‌امون بود که با پسرمون میرفتیم سینما

بیست و دو ۰۶ آذر ۰۱ , ۰۰:۵۸

مناسب چه سنیه؟

برای کودک و نوجوانه. 

پسر من چهار سالشه و راستش خیلی براش جذاب نبود و ترجیح میداد همش بره بیرون سالن یه گشتی بزنه و برگرده ⁦ರ⁠_⁠ರ⁩
مخصوصا شروع داستان که گنگ بود و طول میکشه با داستان فیلم ارتباط برقرار کنی. 
و شاید بچه‌های زیر پنج سال خیلی از قسمت‌های طنزشو متوجه نشن و یکم در طول فیلم هیجان زده بشن 

محمدرضا ... ۱۶ آذر ۰۱ , ۲۰:۵۰

چه انیمیشن جالبی ... به نظر گزینه‌ی مناسبی برای سینما رفتنه ... 👍🌹

اره خوبه 🙂

بزرگا هم انیمیشن دوست دارن! و طنزش جالبه دیگه!😁😁😁

اره من خودمم خیلی انیمیشن میبینم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان